Hersteldienst
Openingsuren hersteldienst Paal-Beringen
9u00 - 12u30
13u00 - 17u00
MA - DO
9u00 - 12u30
13u00 - 15u00
VR
10u00 - 16u00
ZA
Zondag gesloten
Essec is een Apple & Samsung hersteldienst
Apple & Samsung reparatiedienst
Behoud van fabrieksgarantie enkel van toepassing op Samsung apparaten
Garantie
Essec Telecom Center biedt op producten een garantie gedurende twee jaar, te rekenen vanaf de dag van aankoop. Deze garantie is enkel geldig binnen de lijnen die gegeven worden door de fabrikant, zoals bepaald is door de voorwaarden van de fabrikant zelf.
Volgende gebreken vallen niet onder garantie:
een gebrek ten gevolge van normaal gebruik,
schade ten gevolge van regen, water of enig andere vloeistof, roest en oxidatie,
schade ten gevolge van ongevallen of intentioneel aangebrachte schade (zichtbaar gebarsten
scherm),
nalatigheid, abnormale gebruiksomstandigheden, het niet opvolgen van
instructies gegeven door de producenten, slecht gebruik, wijziging of herstelling van deze producten
door een niet herkende hersteldienst.
Samsung Service Center
Essec is een officiële Samsung hersteldienst
Altijd originele onderdelen
Met behoud van garantie
Drie maanden garantie op uitgevoerde reparatie
Op afspraak, na telefonisch contact
De gemiddelde reparatieduur bedraagt ongeveer 1 uur
Uw toestel wordt hersteld, terwijl u wacht
Apple Authorised Reseller
Herstelling van toestellen buiten garantie
Drie maanden garantie op uitgevoerde reparatie
Essec is een officiële iLabo partner
Op afspraak, na telefonisch contact
De gemiddelde reparatieduur bedraagt ongeveer 1 uur
Uw toestel wordt hersteld, terwijl u wacht
Voorwaarden omtrent uw herstelling
Elk toestel dat aangemeld wordt voor herstelling moet vergezeld zijn van een geldig garantiedocument/aankoopbewijs. Mogen wij u vragen dit alvast klaar te houden?
Wij zijn niet verantwoordelijk voor uw gegevens. Wij raden u daarom aan altijd een back-up te maken van uw toestel vooraleer u het binnenbrengt voor herstelling. Verwijder ook alle persoonlijke data en meld u af van sociale media.
Op batterijen en accessoires geldt een garantietermijn van 6 maanden.
Wanneer blijkt dat een herstelling niet onder de garantievoorwaarden valt (vb: water-, val-, druk- of stootschade), krijgt u een bestek opgemaakt met de volgende 3 mogelijkheden:
- Kostprijs van de herstelling (indien mogelijk)
- Toestel onhersteld terug (€50,-)
- Milieuvriendelijk vernietigen (gratis)
Herstellingen die niet afgehaald zijn na 3 maanden na hersteldatum worden eigendom van ESSEC.
Essec hanteert dezelfde garantieperiode als door de desbetreffende leverancier van het product aangeboden wordt. Voor Apple-toestellen gelden de volgende garantietermijnen: B2B (factuur) = 1 jaar garantie - Particulier = 2 jaar garantie
Alle handelingen van Essec buiten vermelde garantieperiode, (herstellingen, software-updates…) worden uitgevoerd op vraag van en vallen onder de verantwoordelijkheid van de klant.